Titusener av norske barn har fått et dårligere liv etter pandemien – blir noen stilt til ansvar?

I et debattinnlegg i Aftenposten skriver Anki Gerhardsen: “Titusener av norske barn har fått et dårligere liv etter pandemien. Uten god grunn.”

I et debattinnlegg i Aftenposten skriver Anki Gerhardsen: “Titusener av norske barn har fått et dårligere liv etter pandemien. Uten god grunn.”